torsdag 1. desember 2011

1 desember og adventstid!

Det er rart hva som skjer når man deler ting åpent med hverandre.. Når jeg skrev det forrige innlegget mitt, sendte jeg det også til en god del mennesker som jeg kjenner eller vet hvem er  - fra ulike fora. Og plutselig fikk jeg mange tilbakemeldinger både på facebook og på e-post hvor de som skrev til meg delte sine historier med meg. 


Det var dette jeg håpet på, og virkelig ønsket med denne bloggen - at noen kunne kjenne seg igjen, og faktisk føle at det var nyttig å lese det jeg skrev. Enten fordi de kunne identifisere seg i det jeg skrev for sin egen del - eller for andres.. Uansett så fikk jeg en haug med tilbakemeldinger om at dette er noe vårt samfunn trenger. Nemlig å tørre å være åpne og ærlige mot hverandre.


Jeg sier ikke at vi skal brette ut hele privatlivet vårt i det offentlige rom. Men jeg tror virkelig på åpenhet, ærlighet - og at janteloven skal ut av samfunnet vårt en gang for alle! 


Ha en riktig god natt alle sammen! Ha en magisk adventstid hvor du kun er deg selv - mer enn bra nok - akkurat som du er! Fordi bare du er du! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar